2011. november 15.

Spenótos-sajtos csirkemell

Ehhez a pesto adta az ötletet, amit én sajnos nem szeretek, viszont nem hagyott békén a gondolat, hogy mi lenne ha én összekombinálnám mondjuk a spenótot a sajttal. Az eredmény finom lett, a párom mikor ránézett a kész ételre, az első kérdése az volt, hogy főztem e magamnak is, mert ez olyan guszta, hogy szerinte az egészet meg fogja enni egyedül. Pluszpoénként a négyéves lányom is rákattant, pedig ő sikít a spenót hallatán, a sajtot viszont nagyon szereti.

Spenótos-sajtos csirkemell


Az elkészítése nem igényel különösebb szakértelmet, fogod a bolti parajpürét, összekevered ízlés szerint zúzott fokhagymával, és reszelt sajttal. Ízlés szerint fűszerezed, sózod. Én a rántanivaló sajtot reszeltem bele, mert az nem folyik ki sütés közben. Amikor úgy érzed, hogy a massza már elég ízletes, akkor rákened a vékonyra szelt csírkére, feltekered a húst, és fogpiszkálóval rögzíted, hogy sülés közben ne csavarodjon szét. Kiolajozott tepsibe lerakod az így kapott tekercseket, és alufólia alatt kb húsz percig párolod, majd további kb tíz tizenöt percig alufólia nélkül szép pirosra sütöd. Tálalás elött kiveszed a fogpiszkálókat, és tálra szeded. Rizzsel ettük. :)
Nekem maradt a masszából, eltettem a fagyasztóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése