2011. november 11.

Diós tészta

Diós tészta :

Fazékban vizet forralok, mikor forr adok hozzá sót, és egy kevés étolajat. Beleöntöm a tésztát, mikor készre főtt, leszűrőm, és már tálalom is. A tányéron cukrozott dióval meghintem.

Diós tészta





A diós tészta trükkje az, hogy bár a darált dió rettenetesen drága, a diópótló fillérekért beszerezhető. Én is csak most akadtam rá, erre a termékre. Diópótló néven forgalmazzák a Tescoban, 250 gramm, 155 Ft volt. Gondoltam kipróbálom...hátha beválik. Hát kellemeset csalódtam, nincs mellékíze, sőt ha nem mondod valakinek hogy ez nem dió, magától biztosan nem fog rájönni, szóval minden elismerésem a termék gyártójának. Összetevők között búzacsíra, és napraforgómag is megtalálható, és ugyanúgy használható mint az igazi darált dió. Cukorral összekeverve, kifőttésztára szórva is használtam, és kétszer sütöttem aranygaluskát, abba is ez került, isteni volt. :)



Én négy emberre 500 gramm tésztát főzök ki( ebből sokszor van vacsira is ), ha egyedül élsz, bőven elég a 250 gramm, kivéve ha másnap is megeszed. :) A leszűrt tésztára kis étolajat lehet önteni, nem fog összeragadni a tészta, és könnyebb lesz majd melegíteni is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése