2011. november 10.

Spagetti carbonara

Bevallom őszintén, nem ismerem az eredeti receptet, de nekünk ez a variáció bejött. Nagyon egyszerű, és olcsó is, na meg finom. :)

Spagetti carbonara




Egy csomag spagettitésztát megfőzök sós vízben. Közben kb 20 dkg szalonnát pirítok kevés olajon, ezt fedő alatt, mert hajlamos fröcsölni. Adok hozzá négy gerezd zúzott fokhagymát, és amikor a szalonna már szép pirosra sült, nyakon öntöm egy nagy doboz főzőtejszínnel. Ezután reszelek bele sajtot ( én trapistát szoktam, de lehet mást is, ki mit szeret ). Annyi kell, hogy jó sűrű szószt kapjak, 15 dkg-ot szoktam venni, de az egész nem kerül bele a szószba. Sózni nem kell, ill ízlés kérdése, nekem a sült szalonna, és a sajt is elég sós, így én ezt nem sózom külön. Amikor a szósz kész, a leszűrt spagettitésztát ráöntöm, és jól összekeverem az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése