2012. január 7.

Zöldbab leves :D

A múlt héten az történt, hogy én kéremszépen bablevest szerettem volna főzni, puhababból, mert úgy emlékeztem, hogy van még egy levesrevaló adag a fagyasztóban...nem volt, viszont volt egy adag zöldbab. Mivel akkor már a zöldségeket előkészítettem, gondoltam egy merészet, és nemes egyszerűséggel megfőztem a zöldbabot, bableves gyanánt. Hát mit mondjak, volt nagy meglepetés, mert a zöldbabból én maximum rakott ételt tudok elképzelni, minél több fűszerrel, mert annak ellenére, hogy imádom a zödséges ételeket, a zöldbabbal eddig nekem nem sikerült megbarátkoznom. És láss csodát, a leves ízlett. Emiatt kerül ki ide is, sosem lehet tudni alapon. Fanatikus zöldbabgyűlölőknek ajánlom a figyelmébe, egy próbát megér :)

A zöldbabot ugyanúgy elkészítjük mint a bablevest, csipetke tészta helyett pedig tarhonyát főztem bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése