2012. március 13.

Saslik


Ehhez én most fél kg csirkemellet vettem, plusz 25 dkg Kolosvári füstölt szalonnát, és egy szál Gyulai kolbászt. A csirkehúst elözö este fokhagymás tejbe áztattam, hogy ne legyen száraz. Másnap pedig feltűztem a hozzávalókat a nyársakra. Nekem nincs fémnyársam, így vettem fából készültet, ezt viszont használat elött picit be kell áztatni vízben. A nyársra tettem még koktélparadicsomot, de bármilyen zöldséggel készíthető, sőt vegetáriánus változat is készülhet, mert akár köretként, akár főételként megállja a helyét ez a fogás.

A kész nyársakat enyhén olajozott tepsibe tettem, és öntöttem alá pici vizet. Alufólia alatt kb húsz perc alatt megpuhultak, ezután levettem az alufóliát, és pirosra sütöttem a nyársakat. Tálaláskor friss kenyeret, és zöldségeket szeltem mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése