2012. január 22.

Paradicsomos Krumplifőzelék


A babák kedvence, és hát én visszamaradhattam a fejlődésben, mert nálam ez megmaradt kedvencnek úgy hat hós korom óta. Természetesen a babás verzió nélkülözi a tejfölt és a lisztet is, én megkóstoltam a kisebb lánykámnak készített tejfölmentes változatot...hát úgy sem volt rossz, azért azt hozzá kell tegyem, hogy neki pépesítve volt, így lett főzelék állaga . :)

 Mivel nem mostanában voltam én hat hónapos, és feltételezem, hogy az olvasóim is korosabbak ennél, leírom a felnőtt verziót is, íme :

A burgonyát hámozom, karikákra vágom, és felteszem annyi vízben főni, amennyi főzeléket szeretnék. Sózom, és dobok bele pár babérlevelet. Amikor a krumpli már puhára főtt, egy pohár tejföllel behabarom, csak a habaráshoz adok egy paradicsomkonzervet is. Ezután kóstolás, majd ha szükséges cukrozás következik. Hidegen, melegen, friss zsemlével tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése