2012. február 11.

Húsos pite




Húsos pite
Pár hete kacérkodtam már a gondolattal, hogy kipróbálom. Ma eljött a pillanat, és hát ez sajnos egy nagyon ízletes étel. Azért sajnos, mert nem bírtam ki, és repetáztam is belőle :D

A pitetésztához:

-30 dkg liszt

-12 dkg margarin

-3 evőkanál tejföl

-1 tojás

-só

A lisztet a margarinnal összedolgozzuk, hozzáadjuk a sót, a tejfölt, és a tojást. Mikor nyújtható lesz, kerekre nyújtjuk, és kizsírozott, kilisztezett pitesütőformába, vagy tepsibe tesszük. Villával kicsit megszurkáljuk, és előmelegített sütőben, kb húsz percig elősütjük.




A töltelék:

- egy adag pörköltmaradék

-tejföl

-lilahagyma

-sajt

A pörköltmaradékot ledaráljuk, tejföllel összekeverjük. Én nagy pohárral vettem, ebből vettem ki a tésztához a tejfölt, és a maradékot kevertem a húshoz.

Az elősütött tésztára kenjük a darálthúst, tetejére kerül a felvágott lilahagyma, és a reszelt sajt. Újabb húsz perc alatt készre sül a sütőben.

A húst ízlés szerint lehet fűszerezni, zöldségeket hozzáadni, szerintem ez az étel nálunk szintén felkerül az étlapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése